Monday, October 6, 2008

lupe la plak .....

Adus...luper la plak nk bwk pic raye....ingat kn ari nih nk upload dlm blog ...x pew sok ade...pepagi lagi aku dikejut kn dgn kehilangan hamster kesayangan ku ...dah la ade 6 eko sume tlah melarikan diri dari sangkar nya......huhuhuhu....cedih nyew......mula2 aku ingat de owg yg curi tp x mungkin coz jika ade owg curi mesti die ambik ngan sangkar die skali ... dan mase aku kuar umh pg td aku nmpk hamster aku tuh kene gelek ngan kete......smpi terburai sume...... lagi la bertambah sedih aku ... melihat keadaan die.... time aku merempit td aku rase kekok bwk moto niwh ye ln kn x bwk moto seminggu ..... pg nih bekfes mkn roti canai n pian bwk plak kerepek kepit sbg desert ....cedap...... ari nih terase mls nk keje.....mane x nyer dah seminggu cuti ...busan sungguh kt opis nih .. bile la nk pukul 430 nih ..

5 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

thian hamster dier :( ternak baru k :) ngee

Afeeq said...

insyaallah

notacomei said...

salam
ciannyer huhuhuhuhu aku mmg suke haiwan yg comei nie.....takper aku syorkan kamu bela buaya nanti kene langgar tak pape hahahahah....

farish izaryl @izreez said...

waa cedenya hamster ko bum..b li bru lh hehehe

Afeeq said...

tgk la dulu ....