Thursday, October 30, 2008

oPeN hOuse @ oFfiCe

Hari ini ialah hari terakhir dalam bulan syawal......dan di opis de wat open house..... byk gak la menu2 yg disediakan ....... sungguh letih aku mengemas ... mane x nyer kene susun meje n kerusi ...wah letih nyer ...... bese la ktowg jew owg yg mude kt opis nih ..yg len dah tua....... Selepas katering siap menhidang kn juadah ... mc mengambil alih majlis ...dan memberikan kata2 aluan ..... dan memberikan ruangan kpd GM kami untuk memberikan sepatah 2 kata dan ucapan hari raya ....... ia disudahi dengan bacaan doa ......
Setelah semua selesai ..jamuan dimulakan .....kami pon mkn la sepuas ati ...smbil mkn tuh smbil snap pic.......





inilah keriangan kami meneropong ....

aku n akak melin

aku pose maot tp jaja cover ayu ..[ayu kew??]


warga2 opis...


aku n usop...

bajet bubuh kueh raye.... :D

pasangan romantis



inilah penyambut tetamu .....

5 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ada perisai sarawak!!! :p

farish izaryl @izreez said...

hahaahak kemen jaa suap kat pyan ..aku jelesh ahah aku nak gak dowhh:p

Anonymous said...

best betul seb mula mesti korang dh melantak habisan2 dulu kan hahaahhaa

Mohd Sufian said...

Haha.. Jangan jeles. lala

uNcLe TiEf said...

besh nyer kowang..3 orang satu tmpat kerja...eeerrmmm


www.uncletief.blogspot.com