Tuesday, October 28, 2008

Merempit selama satu hari ......

Sowei ye kawn2 lame x update blog .........cte merempit ini dimula kn dgn bismillah......hihihi...ini rempit alim ...... :D ....rempit ini bermula dari umah aku di gombak dan terus ke rumah pian di cheras dgn melalui MRR2 .....sesampi je terus gerak p dengkil .......adus terlalu jauh tempat tuh ..tujuan p tempat tuh ialah memenuhi jemputan kenduri kawen kakak member poli ahad lalu ...tempat tuh berdekatan dgn presint 5 putrajaya..... ape yg aku dapat perhatikan tempat tuh ialah sampai abis sign bord...hihihi..ye la siap lalu simpang putrajaya , cyberjaya n byk lagi ....last2 tinggal sign bord denkil......hua jauh glew...tp x pew sekurang2 nyer penah dtg gak la kn ...kalu x krn jemputan kenduri kawen x de makne nyer nk p situ ...hhahha dah sampai lepak jap ....tunggu pengantin sampi n br p mkn .......bdk2 len lambt smpi kte kul 1 lebih smpi tp nk kul 2 br smpi ....letih aku tunggu .....lepas downg mkn trus gerak p semenyih umah member wat open house......perjalan die memakan mase selame sejam atas moto smpi nk tercabut tangan memulas trottle.....smpi je kt semenyih dalm kul 4 ......lps mkn trus gerak shah alam plak de open house lagi ...adusss jauh nyer ...tp dah owg ajak kn ..pg je lah .......dalam perjalan de sowg member terlajak jalan yg len plak terus benti kt tol...dlm menunggu tuh de plak kete polis benti n nk cek lesen n ic ktowg ......lps polis tuh blah ktowg smbg blik perjalan tuh ....tetibe aku tersesat entah p mne bdk yg len aku x jumpe .....hua2 aku dah cuak ....tp aku berpandukn signbord aku leh smpi gak kt batu 3 shah alam ..terer x aku mencari jalan ....hhihihih..aku smpi je kt shah alam dalam kul 645 ptg .....smpt mkn sket , lpk2 n kul 8 mlm aku gerak blik ke umah ngn pian ......aku smpi je umah dlm kul 830 mlm.....

Begitulah kisah merempit selama satu hari dari pagi sampi la ke mlm ......hahahah keesokkan hari nye aku tdo je keje letih kte kn smpi sengal satu badan ...kt bwh nih de sket pic yg aku snap .....

Inilah Raja Sehari
semasa di atas pelamin....

nge~~~~

itulah tuan tanah kedaun bersama pian.



bersama bdk2 kelas... [muke ku yg de nur]

lps mkn sempat pose....


semasa menunggu kat plaza tol [x sempat2 nk bukk helmet sbb nk pose]

me in orange....





Ini lah muke2 rempit sejati [i like mat rempit]



hati ku yang gumbiraaaaa...

6 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

cayalah kowang! ;)

Anonymous said...

naseb ku ta 4low ko..
carek duet manyak3

farish izaryl @izreez said...

hahaha.kemen merempet er..moto ko wane pe.pyan pkai scoot kew

Anonymous said...

nasib baik skuter kalu tak mahu die rempit gaya superman ni hahahahah

Anonymous said...

bump merempit x ajak gua. gua x mAU x mau kawan sama lu.wakakakakaka...

cayalah....beb

Anonymous said...

klau lu brani
jom kita merempit sapa paling lambat.

wakakakakka.......