Wednesday, November 12, 2008

Aku n Jaja .....






Inilah muke aku n jaja yg sje jew nk pose kt entry ......lalalala......inilah muke busan duk terperap kt opis...muke2 nih cover sb nk pose kn ......kami la bos di opis nih ...sbb x de owg lgsg kt opis nih ..hahahaha... KAMI LAH RAJA tetibe dari segi baju ...jaja x kene tema.....tema ari nih ...Tema Awan dan Laut yg Terbentang Luas [kemain tema kn].....kene pakai bju biru...aku n pian dah pakai bju biru...die plak pakai bju kaler pink ......aduss.......C.E.C.A.T perkataan ini gabungan sesat + cacat.......


11 comments:

Anonymous said...

fuyOO..
amat tantek pompuan tuh..
kite memg bos..
tunggu entry baru si pian
mesti kelaka

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

hakhakhak..tintong kowg ni!
eh??jaja cgt tantek berbaju pink!!jim suke!!!

Afeeq said...

tau x pew....

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ayu nyer ja ;) wink wink

farish izaryl @izreez said...

kemen nk awan tbentang luass agg
;p wekk

Mohd Sufian said...

kemain....

Afeeq said...

bump x ayu kew..lalalal

Afeeq said...

hahahaha
bru larh nme nyer tema

Anonymous said...

yaHOo..
aku suke kowg cakap aku tantek...
dak 2 eko tu slalu kata aku buwuuukk...
wawawa...

Anonymous said...

pesal cm camwhore pic...penuh satu pic??

AniS GalaXy said...

sggh pic jaja.
pki kemeja pink cantik per
bukan CECAT la..hehe

bump plak
buat ku tergoda..ahakss..
opss