Tuesday, November 18, 2008

Bump & Epal...

Mesti ramai yg pelik dan tertanya-tanya kn dgn tajuk entry aku nih dan pe kene mengena dgn bump ......nih sje jew......nk wat gimik lalalalala......
De beberapa soalan yg tertimbul kt dlm pale otak nih ...soalan tuh ialah:
Adakah aku cm epal .......hah soalan cepu emas gitew....
Adakah epal cm aku ......hah nih plak soalan cepu gangsa....
ala sebenarnya sje jew nak nanye kowg punyer pendapat ........
pic kt bwh nig diambil ketika sedang menolong jaja menyental epal kt pantry opis......

aku disebalik epal ......

8 comments:

El-Zaffril said...

Bum... nak nanye pendapat apenye... tak paham... apenye pendapat

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

pada pendapat saya, epal lebih secocok dengan jaja... :p

Afeeq said...

pendapat tentang epal n bump same x ....

kemen

farish izaryl @izreez said...

heh xsama.weeee klau ngn apple aku sama kot :p

Anonymous said...

yesh.. jaja n epal la amat sesuai..wawawa

Mohd Sufian said...

kekeh... muke aku macam stoberi tak?

Anonymous said...

epal.....saya suka makan jer hahahahah.....bleh jadi duta epal sedunia ni terutama kak jaja tu hahahaha

agzamry said...

gumbira gile muka dapat apple~