Thursday, November 6, 2008

Quantum of Solace - 007 James Bond


Pada ptg yg dingin disebab kn aircond kt opis nih kuat dan selepas lecturer yg kekwat tuh balik ......aku mendapat pangilan dr kakak aku ...die menyatakan untuk mengajak aku tgk cte QUANTUM OF SOLACE tayangan special kt GSC One Utama.......aku dgn pantas nyer menyatakn hendak ikot ..ye la ingt kn nk tgk cte nih pd weekend...... cte nih mmg besh dan sume owg mmg patut tonton ye.......nk cte cket pasl trivia cte nih ... : Cte nih menelan blanje $230 juta dan pada tahun 2010 akan disambung kn dgn cte Bond 23 .... inilah serba cket yer byk2 p search sendr x pon p la tonton wayang kt panggung wayang berdekatan dgn anda... :D
Aku gerak dr umah kul 745 mlm ...dn smpi kt OU sekitar 810 mln ...cr parking n tewus p GSC tuh .......smbil tunggu Hall 2 Now Seating aku de la cpture some picta ...... with kakak n adek aku ....















10 comments:

Anonymous said...

bila dh mahal tu hasil pon mahal lah kan

Afeeq said...

btol2

farish izaryl @izreez said...

ahha best kerrr cte tuh.hero die esem ngee~~~~~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

dengan gaya muka... :p

Afeeq said...

besh ar ..aku tau la ko x lyn cte ingeris nih ...wakakaka...

gaye muke kene de

Anonymous said...

kemain ..
huhu..
weh bile nk kua tgk muvie ngn aku yg sedia jelita niwh..ahhahaha

Mohd Sufian said...

kemain nak memalam buta g kan

Dr. Darren said...

sexy bond. haha

z o u l said...

nak tgk james bond gak..uwaaaa

PakciQue said...

Babak lumba kereta di dalam terowong adalah sangat menarik dan sangat cantik. Kalau berdasarkan temubual Daniel Craig di sebuah rancangan, beliau kata 6 buah Aston Martin telah diranapkan. Memanglah, habis semua kereta kau cabut pintu bahagian pemandu. Dan teknologi dan kelengkapan semasa membuat pengambaran tersebut, memang sangat tinggi. [Berdasarkan tontonan di belakang tabir].

Bacaan Lanjut DI SINI