Monday, September 8, 2008

07 sePteMber 2008 - MATTA Fair @ PWTC...


Kul 10 pg ..aku dah smpi kt PWTC ..tujuan aku kt c2 adalah follow kakak aku ...die nk cari pakej untuk honyemoon ke Bali .......ramai glew...owg cm semut ......tp yg pelik nyer owg melayu x ramai .....npe ek ??? owg melayu nih x suka melancong kew...... Harga promosi yg ditawarkn amat berbaloi .....dan terasa terlalu murah ....aku terkejut dibuatnyew.....Ade 3 Hall kesemuanye .....Hall 1 n @ 2 adalah utk international travel ...Hall1 utk local travel... selain itu aku dtg sini dpt la jg pengetahuan baru tentang dunia pelancongan ..... selama ini aku x brapa nk tau tentang pelancongan nih ..yg aku tau dlm m'sia jew......bkn nyew aku x nk melancong dlm m'sia ..ttp nk rase gak la kn cne negara owg ......kepada sesiapa yg blom penah pg melancong ke overseas ... sblom pg matta fair tuh siap2 la book ticket flight ..... sbb kebanyakn travel agent yg ade kt matta fair tuh mula2 akan tanye anda jika anda dah book ticket flight ke blom ...servey la harga terlebih dahulu ..kalu bleh pilih la agent yg sesuai .......

0 comments: