Tuesday, September 9, 2008

09 sePetemBer 2008 - Cm bese lorh...

Pepagi lagi aku dpt info yg lecture akan visit ktowg kt tmpt praktikal tp x tau ble....mintak2 la lps raye.....amin .... Hari nih cm bese x wat pape........duk on 9...jew abis aku bukak paper pastuh bkk website pasal kete yg ade kt dunia nih ... Aku memng minat glew pasal dunia permotoran nih ...tp besa la x mampu beli ...yela still study ma.......hahahhaah.... insyaallah ble aku da keje aku akan beli kete idaman aku ......hihihihi......adoyai dlm kepala nih mcm2 benda nk beli..hahahahah entah la.....ble la nk abis praktikal nih ...aku dah naik muak duk kt opis nih dgn tgk gelagat owg kt opis nih .....ade yg ok n de plak yg sombonk gile .......hahahahah.....hari nih berbuka x tau nk mkn pew lagi .....tp cm bese kuih yg aku slalu beli setiap hari ialah cucur udang , tepung pelita n popia basah ......mmmm cedap nyer ..terliur la plak ......hahahah..walaupun mkn hari2 aku x penah rase bosan ........hahaahah yg penting kenyang ...




3 comments:

irfan said...

selamat sejahtera,wah suma makanan keskaan aku gak keliur bile pndg gbr ni adooooii sabo jelah huhu.best layan blog kau ni sebab aku x pyah nak baca memanjang hahahha suma entrinyer ringkas je penerangannya...teruskan usaha anda..sekian

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kemain shot amek kekueh tuh cam kt dalam buku resepi! :p

Afeeq said...

tau x haper