Wednesday, September 24, 2008

Persiapan terakhir sblom menyambut Lebaran...

Pesiapan terakhir ialah teman my mum n my sista pg Sogo...cz ade benda yg terlupe nk beli sblom nie ....ktowg grk lps buka pose kt umah ......sesmpi je kt kl cm bese jem glew....ape lah kl nih pagi jem mlm pon jem gak .....nk cari parking pon susah .....tuh pon terpaksa parking jauh ....sesmpi je kt pintu dpn Sogo tuh ingat kn x ramai owg tp bile msk je dlm mak ai ramai glew owg berpusu2 hendak bershopping ..tuh la aku x suke shopping di saat akhir...selamat la sume brng2aku da siap dibeli sblom pose lagi ......adoyai aku mls btol dgn kesesakn manusia nih ......mcm2 karenah manusia dpt dilihat ...huh...dah la letih mencari pastu nk byr pon kena beratur pjg plak ...adus....ble dah settle sume aku twun bwh pg mcd.....my mum nk beli air ...aku pon beli la mcflurry mmmmm cedap.....dlm tuh ade oreo.....blik je umah aku gosok baju yg nk pakai sok n trus tdo ..sedar2 da sahur ......

4 comments:

Anonymous said...

kemain mkan mcflurry..yum3.. teringat time kite studi kat skyn 2. makan mcd kemain nak manyak agy.. pas satu3..

Unknown said...

McFlurry?
owh tidak..
my feveret..
nak jugak :)
mana aci makan tak ajak neyh :)

Afeeq said...

hahaha..tao x haper ..pastuh otw nk blik leh plak jumpe antu..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

soping jeh... ;)